Utsikt från Fyrriberg över Våmhus, Orsasjön och bergen väster om Sollerön med Gesundaberget till höger i bild. Tyvärr släkte molnen morgonljuset …Läs mer
Koltrasten i Fyriberg
Gick upp före solen igår och tog bilen till Fyriberg med hopp om att se några vilda djur och en härlig …Läs mer
En underbar morgon
Vaknade med solen igår till en underbar morgon. Tittade ut genom fönstret i min lya och tog en bild med mobilen …Läs mer
Skön morgon i Stenåsa…
Efter ett par nätter i Blekinge fortsatte jag igår till Öland och Stenåsabadet. Idag gick jag upp med solen och fick …Läs mer
En januarimorgon…
Tog denna bild en dimmig januarimorgon nere vid Orsasjön i fjol. En skön morgon när solen var på väg att klättra …Läs mer
Morgon vid Orsasjön
Idag vid soluppgången blev det en tur med kameran ner i Våmhus Camping för att försöka fånga soluppgången. Det blev ett …Läs mer
Kyrka i morgonsol
Det blev en promenad med kameran när solen gick upp i morse för att försöka få lite inspiration som kan väcka …Läs mer
Skön kväll och morgon…
Det blev en skön kväll och morgon i Näsberg. På kvällen i solnedgången grillparty på utsikten med familj och granne och …Läs mer








