Just nu är det isiga tider utomhus med kyla blandat med regn. Det påminner lite om samma tid 2015 då jag …Läs mer
Isjuvelerna
Det var en gång för länge sen då jag vandrade längs Rädån och hittade dessa vackra juveler i den lilla åns …Läs mer
Ett isigt fall…
I Rädån vid Rädbjörka fanns ett vackert litet fall då ”Kvarndammen” var någorlunda intakt. En bild från 22 nov 2015…
Räsiöstopä i swartwaitt o ferg
Två olika foton på Rädsjöfallet/Räsiöstopä som jag framkallat på olika sätt. Det ena fotot i färg och det andra i svartvitt. …Läs mer
Rädsjöforsen
Knappt 1oo m uppströms Rädsjöfallet finns en liten vacker fors som man passerar när man går ner till det lilla vackra …Läs mer
Rädsjöstopet
Besökte ett vackert litet vattenfall ikväll. Har vetat om det i många många år och äntligen blev det ett besök. Inte …Läs mer
Blommande brus i midsommartid….
Hittade en kul video av Kasia Zmokla om bildredigering och kreativ dubbelexponering med Capture One Pro idag. Letade reda på en …Läs mer
Nåt tokigt
En bild från ett besök vid Rädån i Rädbjörka med Mora Fotoklubb igår kväll. Det blev en hel del experiment och …Läs mer








