Dagen idag är en förunderlig sak, så också i Näsberg. Här några bilder från en skön förmiddagspromenad på vallen där dagen …Läs mer
Blommor i Näsberg
Igår startade jag sommarens första husbilstripp. Första stoppet blev på hemmaplan i min hemfäbod Näsberg för att komma på vad jag …Läs mer
En snöig juldag
En snöig juldag för 20 år sen. Om jag inte minns fel är bilden tagen under ett besök i Brunnsberg i …Läs mer
Första vinterturen
Min första vintertur med husbilen blev en liten sväng genom norra Dalarna, Norge och norra Värmland och sen hem igen via …Läs mer
Isiga tider…
Just nu är det isiga tider utomhus med kyla blandat med regn. Det påminner lite om samma tid 2015 då jag …Läs mer
Björkvasslan
En bild från förra veckan då jag strövade runt i min hemskog med Grot och Esco. I min hemby Björkvassla kallas …Läs mer
Kyrka i morgonsol
Det blev en promenad med kameran när solen gick upp i morse för att försöka få lite inspiration som kan väcka …Läs mer
Tiden går…
Tiden går och snart är det Alla helgons dag igen. Heter visst Halloween på engelska och är helt annorlunda än den …Läs mer








