Tog kameran och e-hojen på en liten tur om ca 8 km idag för att kanske se några sällsynta rödspovar på …Läs mer
Skön morgon i Stenåsa…
Efter ett par nätter i Blekinge fortsatte jag igår till Öland och Stenåsabadet. Idag gick jag upp med solen och fick …Läs mer


