Öland...

Öland…

Öland har på senare år blivit mitt favoritlandskap under tidig vår och sen höst – mars-april resp oktober-november.  Jag trivs bäst …Läs mer

Hungrig

Hungrig

En hungrig grönfink som mättar sig med höstens läckerheter nere vid Seby Läge på södra Ölands ostkust. Ett fint läge nära …Läs mer

Kan ingen stoppa..

Kan ingen stoppa..

Kan ingen stoppa den här skiten med sommartid!?. Jag mår skit varje vår när sommartiden införs och varje höst när sommartiden …Läs mer

Prutgäss

Prutgäss

Besökte Ölands södra udde härom dan och fann massor med både prutgäss och vitkindade gäss. Kanske inte så konstigt den här …Läs mer